A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Ванчиковецька громада
Ванчиковецька сільська рада

До уваги суб'єктів господарювання, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами та зберігання пального

Дата: 15.07.2021 15:01
Кількість переглядів: 14

До уваги суб'єктів господарювання, які здійснюють торгівлю підакцизними товарами та зберігання пального

Головне управління ДПС у Чернівецькій області нагадує про необхідність завчасно подбати про внесення чергового платежу за ліцензії на право торгівлі підакцизними товарами  та зберігання пального, а також надати до органу ліцензування документи, визначені Законом України від 19 грудня 1995 року № 481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального».

У разі відсутності чергового платежу за ліцензію на дату граничного терміну сплати, таку ліцензію буде призупинено.

У податковому відомстві нагадують, що плата за ліцензії на право торгівлі підакцизними товарами  та зберігання пального вноситься щоквартально рівними частками. Суб'єкт господарювання подає контролюючому органу, уповноваженому видавати ліцензії, копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату такого платежу.

 

Платники земельного податку Буковини спрямували до місцевого бюджету більше 183,2 мільйонів гривень плати за землю

У першому півріччі 2021 року надходження земельного податку до місцевих бюджетів склали 183,2 млн грн. Аналізуючи податкові надходження з 2020 роком сплата земельного податку збільшилася на 36,6 млн грн – повідомляє заступник начальника Головного управління ДПС у Чернівецькій області Тетяна Булавка.

Посадовиця деталізує: за вказаний період власники та орендарі земельних ділянок - юридичні особи сплатили до місцевих бюджетів за використання землі 142,2 млн грн, а від фізичних осіб – землевласників та землекористувачів до територіальних скарбниць надійшло 41 млн грн.

Та нагадує, плата за землю справляється у  двох формах: земельний податок та  орендна плата. Земельний податок  справляється власниками  земельних ділянок та земельних паїв (часток). Орендна плата сплачується  землекористувачами - орендарями за земельні ділянки державної і комунальної власності, які використовуються ними на підставі договорів оренди. Підставою для нарахування земельного податку є дані Державного земельного кадастру. Базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, який визначається згідно з порядком, встановленим Податковим Кодексом.

Нарахування земельного податку фізичним особам здійснюють податкові органи за місцем знаходження земельної ділянки, які до 01 липня поточного року надсилають (вручають) платнику податку за місцем його реєстрації податкове повідомлення-рішення про сплату податку.

Тетяна Булавка акцентує - фізичні особи мають сплатити земельний податок впродовж 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення. Крім того, у сільській та селищній місцевості земельний податок може сплачуватися громадянами через каси сільських (селищних) рад або рад об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, за квитанцією про приймання податкових платежів.

Юридичні особи самостійно обчислюють суму податкового зобов’язання щодо земельного податку.

Також слід знати, платники податків, які несвоєчасно розрахувалися за користування земельними ділянками доведеться додатково сплатити штрафні санкції у розмірі 10% при затримці до 30 календарних днів та 20% - більше 30 календарних днів.

 

РРО: Чи необхідно застосовувати РРО підприємцю – спрощенцю, який реалізовує супутні товари за готівку, а технічно складні побутові товари - в безготівковій формі

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, що у разі проведення розрахунків між суб’єктами господарювання у безготівковій формі, а саме при переказі коштів з розрахункового рахунка суб’єкта господарювання, який отримує товари, роботи (послуги), на розрахунковий рахунок постачальника товару, реєстратор розрахункових операцій або програмний РРО ПРРО не застосовується.

Якщо фізична особа – підприємець є платником єдиного податку та здійснює продаж технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, то такий підприємець застосовує РРО або ПРРО під час продажу всіх наявних на господарському об’єкті товарів, а не лише технічно складних товарів.

Слід зазначити, якщо фізична особа – підприємець – платник єдиного податку здійснює реалізацію технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту лише в одній із господарських одиниць, то така особа зобов’язана проводити розрахункові операції за однаковим порядком на усіх своїх господарських одиницях, зокрема, застосовувати РРО або ПРРО незалежно від асортименту товарів на інших господарських одиницях, оскільки законодавством передбачені вимоги до платника податків – суб’єкта господарювання, а не до його структурних підрозділів.

 

Запитання від платника: Чи необхідно скасовувати кваліфіковані сертифікати ключів, у разі зміни прізвища фізособи або найменування юрособи?

У Головному управлінні ДПС у Чернівецькій області роз’яснюють, що скасування кваліфікованого сертифіката ключа є достроковим припиненням його чинності. Скасовані сертифікати ключів поновленню не підлягають.

Часом скасування кваліфікованого сертифіката вважається час зміни його статусу в реєстрі сертифікатів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС (далі – КН ЕДП ІДД ДПС).

Клієнт (користувач) зобов’язаний невідкладно звернутися до КН ЕДП ІДД ДПС за скасуванням кваліфікованого сертифіката у разі:

компрометації особистого ключа користувача (факт або обґрунтована підозра того, що особистий ключ став відомий іншим особам, втрата можливості подальшого використання особистого ключа із будь-яких обставин, зокрема, втрата або пошкодження носія ключової інформації тощо);

зміни відомостей, зазначених у кваліфікованому сертифікаті;

 виявлення помилок у реквізитах кваліфікованого сертифіката тощо.

При цьому платником подаються необхідні документи на отримання електронних довірчих послуг щодо формування нових кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь